vineri, 22 iunie 2012

Badass nerd

"Change will come."

Deci si prin urmare,aveti in fata dumneavoastra (virtuala) un sef de promotie.Bine,sefa mi se pare mai relevant,insa detaliile le lasam in seama artistilor etern nemultumiti si bunicutelor din fata portii.Dupa cum spuneam,astazi chiar am terminat liceul.Era si cazul,nu-i asa?
In stilul decernarilor glamour de peste ocean,am sa-mi prezint propria versiune a discursului de multumire.Ready or not,here we proceed to dramatic remembrances and a lot of self-centered appreciations!
In primul rand,vreau sa-mi exprim intreaga gratitudine fata de profesori si colegi.Mediul in care evoluezi iti marcheaza incontestabil pregatirea intelectuala,iar eu nu am avut de ce sa ma plang!Cu astfel de mentori si oameni determinati,spirituali,degajati in jur,era imposibil sa nu ma simt motivata,chiar inspirata!Teste,teme,ascultari,toate par acum invaluite intr-o ceata usor romantica,desi prezentul lor nu parea deloc asa!Dar nu se cadea fara ele-fiecare experienta ne invata cate ceva,fie ca vrem,fie ca nu.Si cum as fi putut eu sa-mi las "compatriotii" la ananghie cand era vorba de explicarea unui citat sau recuperarea unei lectii?Ca sefa de trib,dupa cum m-a caracterizat succint o draga prietena,n-as fi conceput o astfel de...grozavie!
In al doilea rand,trebuie apreciata la justa ei valoare contributia parintilor.Aceste suflete minunate,care muncesc necontenit si isi sacrifica propriile dorinte pentru a face dintr-o casa un camin adevarat.Daca in "tineretea mea zbuciumata" ii condamnam pentru "viziunea ingusta" si restrictiile de tot felul,acum realizez,nu fara o durere launtrica persistenta,curajul,perseverenta,nebunia sublima necesare cresterii unui copil.Apoi o inmultesc cu doi si multumesc providentei ca am avut,si nu doar in timpul liceului,ci de-a lungul intregii vieti,un acoperis deasupra capului,o masa calda zilnic si mereu o vorba buna in persoana celor care mi-au dat viata,mi-au asigurat accesul la o educatie solida si ma iubesc pentru simplul fapt ca exist (cel putin).
In al treilea rand,vreau sa-mi multumesc mie.V-am spus ca o sa devin egocentrica,acum stati si rabdati!Multitudinea proiectelor materializate in inima noptii,weekend-urile petrecute in fata nesfarsitelor eseuri,teama de a nu fi suficient de buna,grija pentru cele mai neinsemnate lucruri,toate au izvorat dintr-un impuls pana acum anonim.Cred ca i-am descoperit identitatea sub forma unui imperativ:eu vreau sa cunosc,eu vreau sa-mi demonstrez mie insami ca pot,eu vreau sa am un rost pe lumea asta!Si poate oricine va vrea sa ma strige "Tocilara!" pana i se usuca gura!Imi cunosc scopul si,spre deosebire el/ei,detin un dictionar.In plus,de cand au devenit istetimea si dezvoltarea personala ceva rau?
In concluzie,I'm a badass nerd.Si,pentru prima oara in foarte mult timp,sunt mandra de mine.

Niciun comentariu: