sâmbătă, 2 iunie 2012

Joyous June

Planuri pentru luna IUNIE:
  • sa nu stau nicio clipa locului
  • sa mananc visine si cirese pana nu-mi mai simt dintii
  • sa ma bucur din plin de prieteniile frumoase care mi-au fost scoase in cale
  • sa-mi beau in fiecare zi cafeaua sub soarele melancolic
  • sa cresc odata cu pisoiasii fara astampar
  • sa nu-mi pierd speranta
  • sa ascult muzica plina de suflet
  • sa-mi apreciez mai mult minunata familie
  • sa fac tot ce-mi sta in putinta pentru a netezi calea viitorului
  • sa citesc macar o carte
  • sa fiu mai atenta la sfaturile naturii
  • sa traiesc fiecare zi in parte cu respectul cuvenit si cu pasiunea aferenta
  • sa dansez mai mult
  • sa invat un lucru nou de cate ori se iveste ocazia
  • sa nu-mi mai fie frica de standardele societatii
  • sa iubesc,sa iubesc,sa iubesc

Niciun comentariu: