miercuri, 25 aprilie 2012

77

timpul este bateria ceasului,mandria,
inima si decaderea sa;daca am pune
toate ceasurile din lume intr-o singura
camera,ne-am speria;si am amuti;si ne-am
inchina;caci "timpul" este un simplu
cuvant doar pana cand ni se intampla noua-
ceea ce ni se intampla mereu;prin urmare,
realitatea devine cu mult mai infricosatoare
decat dictionarul;chiar daca incerc sa schitez
viitorul,mintea mea se pierde printre
umbre si se plange ca nu-i ajunge creionul;
noi,oamenii! sfidam imposibilul,dar nu
ne putem imagina batrani!propun
un elogiu al varstei uitate:venerati
ultimul act al piesei,venerati-l!
nu pentru boala,nici pentru pacate-
venerati-l pentru perseverenta;pentru curaj;
pentru triumful asupra tuturor ceasurilor
care si-au lasat minutele in craniu si-n
carne;fructul este gustat cu voluptate
de multi,iar samanta data la o parte-
numai pamantul poate spune cine ramane
si cine rasare...gloria nu apune
odata cu uitarea,insa nici clipele nu
se prelungesc la infinit-
un pahar in cinstea ceasornicarilor umili!

Niciun comentariu: