sâmbătă, 21 aprilie 2012

Tingling bones

si mi-am uitat inima pe un pat de
rumegus.si nu mai am venin de
adunat sub limba.si-mi curge sange
binecuvantat prin venele de plus.si
vreau sa ma supar pe ploaia ancorata
in camp.si nu pot sa ma supar pe
ploaia care-mi umple plamanii cu
un balsam din taciune si smarald.
si uit de maine cu desavarsire.si
astazi am aruncat ceasurile sub
umbra unui salcam.si ieri numaram
cu unghiile-ngropate-n brat margelele
de pe un rozariu pagan.si ma
inchin in fata unui foc stacojiu ce
purifica.si zambesc in spatele soarelui
poleit.si universul se reduce
la o mana de pamant ud si
gras.si ma agat de umerii celor
care-mi masoara dragostea in dragostea
lor.si ma tem pentru fericirea mea.
si las melodia amiezii sa-mi
inunde ochii.si rad sub arcul
unui curcubeu neasteptat.si ma 
intorc intr-un cuib tocit.si ma gadila
epuizarea in articulatii si oase.si mi-am
gasit inima in patul copilariei.

Niciun comentariu: