luni, 30 aprilie 2012

7 hours

Dimineata aceasta imi aduce aminte de dimineata cealalta.
Cafeaua cu doua lingurite de zahar imi aduce aminte de un bar imbracat in lemn ciocolatiu.
Soarele din centrul orasului imi aduce aminte de marea anului trecut.
Magazinul inundat cu lumina neonului imi aduce aminte de un film vazut ca prin vis.
Persoana din fata mea imi aduce aminte de o durere interminabila de cap.
Caldura ce se ingramadeste in tricoul negru imi aduce aminte de o vara lenesa.
A treia melodie ascultata imi aduce aminte de ceva ce-am uitat sa fac ieri.
Curtea cu pomi inverziti imi aduce aminte de tricicleta copilariei.
Pixul negru imi aduce aminte de un vechi caiet de geografie.
Lotiunea de pe brate imi aduce aminte de un pat mare si imbibat in apa sarata.
Pisica de pe banca imi aduce aminte de miracolul existentei.
Papucii bleumarin imi aduc aminte de un pod luminat cu panglici galbene.
Ochii plini de litere imi aduc aminte de patru ani aproape incheiati.
Unghiile decojite imi aduc aminte de un cos cu portocale.
Linistea imi aduce aminte de seara cand m-ai blestemat.
Ceaiul din afine imi aduce aminte de niste saptamani magice.
Telefonul rosu imi aduce aminte de prima oara cand am refuzat iubirea.
Pielea ce-mi inconjoara incheieturile imi aduce aminte de nucile crude de la tara.
Universul imi aduce aminte de ceva de rimeaza cu "viata".

Niciun comentariu: