vineri, 27 aprilie 2012

Two chairs and one book

Imi place sa descopar lucruri noi.Lucruri marunte.De exemplu,cat traieste un trandafir rosu.Sau cum reuseste un cameleon sa-si schimbe culoarea.Cati oameni au atins bluza pe care o port.Daca valurile se recicleaza singure.Cate ore am dormit de cand m-am nascut.Daca exista vreun scriitor care sa-si fi adorat opera in timpul vietii.Ce gandeste un degustator de vinuri cand citeste o carte despre struguri.Cate stele au existat in Univers pana acum.Cum miros florile de mar.Si altele.

Imi place sa merg.As merge pe oriunde si pe orice.Pe holul imbracat in gresia de culoarea algelor fericite.Pe trotuarul prafuit.Pe pamantul din gradina unui necunoscut.Pe aleea care leaga printr-o linie imaginara maternitatea de cimitir.Pe covorul unui prieten pe care nu l-am mai vazut din copilarie.Pe culoarul unor vise care nu s-au implinit.Pe drumul ce duce catre liceul cu literatura prinsa in carti.Pe nisipul din statiunea pe care am ajuns s-o iubesc.Pe patul ce-mi gazduieste noptile scurte.Si pe altele.

Imi place sa iubesc.Iubire de dragul iubirii.Iubesc soarele in tonuri de coral.Comediile proaste.Pantofii cu talpa subtire.Oamenii imperfecti si geniali.Zatul care lasa floricele negre in palma chiuvetei din bucatarie.Portugheza.Calendarul cu zile inca goale.Oboseala de la sfarsitul unei zile productive.Cuvintele lui F.Scott Fitzgerald.Bratarile aurii.Poeziile pe care nu le inteleg.Zambetele ce nu au nevoie de un motiv ca sa se deschida.Si altele.

Niciun comentariu: