marți, 24 aprilie 2012

Sliding into the dark

nu-mi place alarma rau-prevestitoare,
asa cum nu-mi mai plac nici diminetile
in care ma asteapta
o cafea rece.
citesc si uit,uit si citesc,informatia
ma arde pana in miezul necopt-
ce este mai rau decat un travaliu sterp?
nu-mi place rutina apasatoare,
asa cum nu-mi mai plac nici noptile
in care ma sugruma
un pat de cuie.
privesc si ma doare,ma doare si privesc,uitarea
ar veni ca un balsam fluid-
ce este mai frumos decat fericirea inconstienta?
toti pasii ma duc spre maine,
de parca toti magnetii din lume ar fi
cu un pas inainte pe fusul orar.
vreau acum,vanataia de pe brat,
sarutul de pe frunte,pantofii cu flori
si restul...dar nu.nu pot sa-mi ridic
palmele peste ochi,asa cum nu pot
sa-mi colorez rasul in alta nuanta
decat gri.
s-au lipit perdelele de geam
si podeaua aluneca teribil...

Niciun comentariu: