sâmbătă, 5 octombrie 2013

Cooking with kittens

Am ajuns la concluzia ca fericirea mea nu se scrie folosind majuscule,ci in litere mici,marunte si simple.Un pat moale,un mic-dejun cald,o cafea bauta cu ochii inchisi.
Mi-era dor?Da.A trecut atat de putin timp si deja mi se se facuse dor de o plimbare prin oras,de placerea micilor cumparaturi,de urechea intelegatoare a tatei.
Cer eu oare prea multe de la prezent?Nu stiu.Stiu doar ca astazi m-am simtit implinita facand lucruri pentru altii si ca n-as da acest sentiment de placere dulce nici pe cea mai egoista fantezie sculptata brusc in realitate.
De exemplu,mai devreme am gatit cu pisoiul alb cocotat pe umar si cu cel negru privindu-ma curios de pe un scaun.Radeam,dansam,murmuram mestecand in oale si mai-mai ca-mi venea sa cred ca visez o punere in scena a animatiei "Ratatouille".
Sunt eu putin nebuna?Sunt.Imi pasa?Nicidecum.Am avut o zi incarcata si frumoasa?Am avut.Ma mir singura de cat de naiva este satisfactia mea.
O seara placuta in fata televizorului,pisici neastamparate muscandu-ma de degete,o patura pufoasa folosita pe post de cocon.Macar nu se poate spune despre mine ca sunt pretentioasa.Adevarul este ca apreciez "minunile marunte" ale vietii pentru ca stiu ce inseamna veninul ce se aduna in lipsa lor.
Imi doresc numele scris mic,marunt si simplu.

Niciun comentariu: