vineri, 18 octombrie 2013

Sunny road

Ultima alarma enervanta pe saptamana asta-ultima!
Promit ca diseara o sa beau cafeaua de drag,nu din pura necesitate!
E tare greu sa recunosti ca nu esti bun la ceva anume,mai ales cand toti traiesc cu impresia ca esti bun la toate.
Uitasem cat de obositoare poate sa fie sala de lectura.
Refuz sa cred ca traiesc intr-o societate in care singurele opinii valoroase sunt cele exprimate-totusi,traiesc in aceasta societate.
"I feel something so wrong doing the right thing."
Minutele trec,eu alerg dupa timp,iar ceasul ma inghite si pe mine.
Unul din cele mai frumoase momente ale saptamanii este cel in care privesc apusul in drum spre casa-atunci simt ca exista un rost al lumii si ca am voie sa zambesc.
Dupa o zi tare obositoare,cina servita la locul meu obisnuit din bucatarie este ca un balsam vindecator.
Cate se pot strange de vorbit in atat de putin timp!
Mi s-au suit pisoii pe umeri si cafeaua tace calda pe masa- da,mi-e bine,mi-e foarte bine!
Aici simt ca apartin,aici este tot ce conteaza,aici sunt cu adevarat libera.
Pana si serialele se vad mai bine dintr-un pat cunoscut!
Dintre toate concluziile zilei de astazi,una singura se contureaza ferm:daca ascult ce-mi spune inima,atunci ascult bine.

Niciun comentariu: