duminică, 20 octombrie 2013

Lost day

Sunt zile cand te trezesti epuizat.
Sunt zile cand te apuca frica existentiala inainte de micul-dejun.
Sunt zile cand ai vrea sa te scufunzi in propriul pat.
Sunt zile cand vrei sa fii Superwoman,chiar daca asta nu e posibil.
Sunt zile cand o gura de cafea e ca o rugaciune dulce.
Sunt zile cand renunti cu un zambet amar pe buze.
Sunt zile cand ceasul iti mananca pasii inainte ca tu sa-i faci.
Sunt zile cand n-ai vrea sa te vada nimeni ca plangi.
Sunt zile cand cartile nu se mai termina si cerneala iti pateaza ochii.
Sunt zile cand a fi "om" e o sarcina mult prea grea.
Sunt zile cand mai bine taci.
Sunt zile cand minti de dragul altora.
Sunt zile cand trenul te sufoca si galagia oboseste sufletul.
Sunt zile cand baietii sunt doar niste nenorociti.
Sunt zile cand ai nevoie de un prieten bun langa tine.
Sunt zile cand inteleg de ce m-am nascut sub zodia Varsatorului.
Sunt zile cand te simti al naibii de singura.
Sunt zile cand as vrea sa fiu altcineva.
Sunt zile cand ma rog sa am timp sa ascult toata muzica din lume.
Sunt zile cand nu-mi simt mainile.
Sunt zile cand pun la indoiala totul.
Sunt zile cand cand mi-e dor de copilarie.
Sunt zile cand mi-e strain somnul.
Sunt zile cand timpul pare pierdut cu totul.

Niciun comentariu: