marți, 1 mai 2012

Smoldering shiver

ne-nconjoara pasari de fum difuz,
plamanii se prabusesc,
fanfara din tample insista:
"acum...","acum...","acum..."-
cate talpi am pierdut
in pamant?
cine-mi promite cana cu apa
de la capatul unui drum?
cum sa deosebesc poteca cea buna
de un sarpe ratacitor?
ma misc in tandem cu toate intemperiile
nascute din timp si hranite cu temeri,
urnind stanci ce nu-mi erau menite.
de ma tarasc ori de-mi simt coloana neclintita,
mi-e totuna:
plumbul persista;si plumbul ineaca...
ne-nconjuram cu-o liniste macabra,
vocile asurzesc spiritul coastelor,
radiatia capata valente galbene:
"calatoare...","calatoare...","calatoare..."-
cate inimi mi-au cazut samanta
in tarana arsa?
cine ar tine companie unui strigoi?
cum gasesti o casa care sa-ti fie
"acasa"?
mi-e tare teama ca mi se va pierde calauza
in ceata...

Niciun comentariu: