vineri, 1 noiembrie 2013

Busy roads and heavy hands

Arcuri galagioase,un fluture de noapte foarte ratacit,griji cel putin nejustificate-"buna dimineata!".
Cea mai buna dieta de slabit se numeste "facultate" and 10/10 would not recommend.
Mi-e frica de responsabilitati ca de cel de-al Treilea Razboi Mondial.
De ce se incapataneaza lumea sa ma convinga de faptul ca eu contez,desi stiu adevarul a fi exact pe dos?
Poezia poate fi dulce ca o cafea buna si dureroasa ca o rana veche.
Nu-mi place metroul,dar ii sunt recunoscatoare pentru toate drumurile care (eventual) ma aduc acasa.
Daca vreau si stiu ca merita,pot sa fiu foarte eficienta.
Cu un bagaj plin de carti,gara nu mai pare atat de neprimitoare.
Drum greu,"maimutici" galagioase si dragalase,melodii de suflet plin cu dor.
Masina bleumarin din gara este farul meu din timpul furtunii.
"Papoy"(pisoi) care cresc intr-o saptamana cat altii in zece,n-am vazut asa ceva!
Mancare buna,cafea buna,companie buna-ce sa mai vrei,domnule,ce sa mai vrei?!
Vineri seara este momentul meu preferat al saptamanii pentru ca atunci imi recuperez toate serialele si nu-mi mai sunt cel mai inversunat judecator.
Moleseala se amesteca cu epuizarea si patul imi pare un cuib de pasari exotice.
Multumirile pentru ziua de azi sunt cat se poate de sincere.

Niciun comentariu: