vineri, 15 noiembrie 2013

Covered in red

De ce epuizarea se ia mereu de mana cu insomnia?De ce?
Cafea neagra,pulover rosu,vreme albastra-sa incepem.
Aglomeratia infernala de la metrou e compensata de oamenii frumosi care imi incanta ochii pana la suras.
Rau mai e sa fii prost si timid,ma jur!
Din pacate,combinatia dintre frica mea de lift si multimea scarilor din doua facultati lipite este necastigatoare astazi.
Soarele bate,bate,dar nu razbate deloc.
Sala urata,materie prost organizata,chipuri mai mult decat plictisite- ti-e mai mare dragul!
In ritmul asta,drumul pana la gara o sa devina mai ceva ca un maraton.
"Maimutici" infometate si dragalase,ne intalnim din nou!
"The Hunger Games" e joaca de copii pe langa inghesuiala din trenul spre Targoviste.
Carte,casti,loc la geam-sunt pregatita.
Daca mi-ar putea imbutelia cineva fericirea de vineri dupa-amiaza,atunci s-ar rezolva multe probleme pe pamant.
Mi-e drag de pisici si mi-e drag de casa si mi-e drag de masa,nu ma mai lasati sa plec,va rog!
Asta e seara in care imi permit tot ce-mi refuz intreaga saptamana:seriale,leneveala,ganduri pasnice.
Ma inteleg bine cu toata lumea si toata lumea se intelege bine cu toata lumea-ptiu,sa nu deochi!
Mi se scurge oboseala din oase,dar aici e dulce si merita.
Cred ca rosul e culoarea mea.

Niciun comentariu: