duminică, 12 august 2012

Bastard land

Imi cer scuze (din nou) celor care mai citesc duminica aberatiile mele.Se pare ca aceasta zi este intr-adevar speciala- invoca toate progeniturile Satanei si le pune sa danseze in curtea mea de speciala ce este...Literalmente.Ca de obicei,sa curga tampeniile vietii mele "palpitante".Dupa caz si preferinte,va urez "Bine ati venit!"/"La revedere!".

Stiti ce e cu adevarat de cacat pe lumea asta?Pamantul.Nu,nu planeta in sine (desi,prin extensie,s-ar aplica problema).Nici locul de veci al majoritatii.Pamantul ca mostenire imi sta mie ca un nod in gat acuma.Inteleg,vorbim de sentimentul posesiunii,de nostalgia trecutului,de legatura cu parintii si stramosii,de n  miliarde de chestii perfect rezonabile.Dar lua-l-ar naiba sa-l ia!N-as fi crezut vreodata ca un lucru atat de frumos si de spiritual poate produce atata rautate.Fara gluma si misto,ma rog sa mor saraca/fericita/impacata,apoi sa fiu postata gratios intr-o vaza spatioasa.Macar sa nu fiu motiv de cearta nici deasupra celor 2 m (metaforici) de tarana,nici sub ei.Desigur,cum soarta (vad) ca imi aloca numai artificii si surprize,nu ma astept decat la scenariul temut de deasupra.Daca am dreptul sa ma tin cu dintii de un singur lucru,sper ca acela sa fie ratiunea...
Alta chestie absolut geniala (*cough,cough* sarcasm) pe ziua de azi este amestecul fascinant dintre ploaie,munca,frig si descompunerea fizica (cea emotionala se subintelege).Pe scurt,m-am trezit cu un nucleu de nervi inveninati in stomac,m-am luptat cu eterna durere de spate,am stat sub o cortina sacadata de apa (daca circumstantele o cer,ne sacrificam) si m-am confruntat cu un apetit fluctuant,toate pe fundalul unei minunate altercatii familiale (as putea adauga chiar "geriatrice").Nu-i asa ca deja ma invidiati?Cred si eu!Imi vine sa-mi brevetez existenta,nu alta!Cel putin acum nu mai am scuze sa nu scriu un roman-Dumnezeu mi-e martor,"resurse" am din belsug!Of,sfinte...
In cele din urma,trebuie neaparat mentionat faptul ca am pierdut ceremonia de inchidere a Jocurilor Olimpice.Si ce m-am mai distrat la deschidere!Bine,daca se poate numi "distractie" statul de una singura in fata computerului,mancand,razand si plangand,uneori activitatile acestea combinandu-se intr-o imagine,sa zicem,deloc "estetica".Totusi,este un eveniment ce se traieste mai fain "pe viu" (aka live),asa ca imi pare rau pentru victoria detasata a epuizarii in fata vointei de a impartasi,macar din fata ecranului,un mic segment al istoriei.
Per total,n-a fost o zi chiar atat de naspa (asta daca dam la o parte lucrurile nasoale si ne concentram exclusiv pe cele simpatice).Eh,se putea si mai rau,asa ca nu ma plang (hahahaha NO.).Oricum,vreau sa cred ca Universul le echilibreaza pe toate,asa ca nu-mi ramane decat sa astept.
Tomorrow is another day.

Niciun comentariu: