marți, 7 august 2012

M.I.

"Unele momente vin prea tarziu,iar altele nu vin niciodata.Insa momentul acesta a poposit in viata noastra la apusul hotarat de Univers,pe marginea unui lac vorbitor si in sanul unui 3 feminin.N-au mai contat oasele sacaitoare,nici gandurile imbacsite de cosmarurile noptii abia aruncate in bratele trecutului-magia a stat in buze,in priviri,in prezent.Toate ceasurile petrecute sub copertina cuvintelor blajine (dar scrise pe coli ori batute in neant) s-au metamorfozat in realitatea parului blond,a penelor zburatoare,a ruinelor intunecate.
Poate ca te-am speriat putin,Mi mic,insa aveam atat de multe sa-ti spun,sa-ti arat,sa-ti transmit,incat mi-am lasat vocea sa navaleasca in aer si mintea sa absoarba adevarul tangibil al clipei.Iar acum avem o banca,nu-i asa?Una cu fum,umbre,Batman si amintiri...
As vrea sa am suficiente cuvinte sa pot broda imaginea luminoasa a acestei intalniri,insa nu ma lasa inima s-o dezvalui lumii.Este si va ramane in sanul unui 3 feminin,cu Lana del Rey pe un fundal imaginar si infinitul ca omniprezent complice..."

Niciun comentariu: