vineri, 10 august 2012

Cozy storm

...si de ce imi decide umbra somnului lumina zilei?Poate ca intunericul constiintei latente reprezinta in sine o alta viata,un Univers cu drepturi depline.Mi-am gasit geamanul dizolvat in neant!Traieste langa mine,in coltul luminat de Luna pe pat...

...si de ce ma linisteste rutina atat de mult?Cred ca tanjesc dupa starea de dinaintea vietii -asa am citit undeva- d-aia imi urmez cu sfintenie actul demn de circ.Cani,castroane,usi,paturi,coate,genunchi,voci,ochi,buze,iar,iar,iar si iar.

...si de ce ma pierd in iluzia fericirii temporare?Ma incred in straini,venerez chipuri distante,ma mulez emotiilor unui spatiu creat din nimic.Magie sau blestem,inima mea este acum o bomba cu ceas...

...si de ce imi aduce totul aminte de copilarie in ultimul timp?Seri lenese,desene vechi,chicoteli tinere si sentimentul dulce al vacantei cu spatii goale in calendar- de-ar fi toate furtunile atat de primitoare si calde!

...si de ce imi pun eu atatea intrebari fara ecou?

Niciun comentariu: