duminică, 4 august 2013

Blue sunrise

Caldura,tantari,griji-prin urmare,inca o noapte obisnuita de vara.
Daca treci de un anumit prag al oboselii,realitatea capata alte nuante decat cele tangibile.
Da,napolitanele sunt mult mai dulci la 4:26 a.m.,pot sa atest asta.
Am vazut rasaritul din pat:albastru inchis,mat,fantastic.
O zi ca o ceata densa si somnoroasa.
Mi-e drag de cer ca de o promisiune frumoasa.
Nu mi s-a mai intamplat niciodata sa-mi cedeze picioarele sub mine si sa-mi fie somnul ca o betie intrerupta sistematic.
Cafea,cafea,cafea.
Parfum de mere coapte si dureri stacojii-o duminica ce dureaza cat o saptamana,se pare.
Imi place sa merg la cumparaturi doar daca rezultatul cuprinde si o sticla de vin alb.
Prietena draga,de cand nu te-am mai auzit!
Pat,pisicute,plictiseala de foc.
Se simte ca este casa goala.
Oasele scartaie nu foarte subtil si ma anunta ca ziua trebuie sigilata cat de curand.
Animalele galagioase sunt cele mai obositoare.
O masa pregatita de bunica e ca un balsam pentru suflet.
Mi s-a descarcat bateria emotionala.

Niciun comentariu: