miercuri, 7 august 2013

Words,people,words!

Ca sa fim pe aceeasi pagina de la bunul inceput,trebuie sa stiti urmatorul lucru:eu nu pot sa citesc gandurile altora.
Am simtit nevoia sa clarific lucrul acesta pentru ca,in ultima vreme,lumea traieste cu impresia ca eu posed un al unspelea simt de care nu sunt personal constienta.Apoi,urmand logica (?!?) acestei presupozitii,se supara pe mine cand nu fac nu stiu ce lucru de necesitatea caruia n-am fost informata.
PE BUNE?!?!
Eu inteleg ca par mai speciala,dar nici in halul asta.Una e sa ai o anumita doza de atentie in ceea ce priveste lumea inconjuratoare-mai mult sau mai putin,ma descurc in aria vizata.Dar sa vii sa-mi spui ca de ce n-am spalat catelul ca asa ai visat cu azi-noapte e cu totul alta problema,frate!Sincer.
Cred ca mi s-a extins reputatia la nivel spiritualo-senzorial si cei din jur simt ca fiind derizorie utilizarea unui vocabular explicit.Ca doar n-am destule sechele de genul "Adriana,da-mi!","Adriana,adu-mi!","Adriana,fa-mi!" din gimnaziu/liceu/facultate.
Da,dragostea mea pentru Star Trek se afla in expansiune ca Universul,insa eu m-am nascut pe Pamant,nu pe Vulcan.Asa ca sa lasam senzatia de telepatie recent dobandita deoparte.
Nu ma deranjeaza sa ajut,ba dimpotriva.Dar nu veniti la mine cu priviri dubioase ca eu sunt grea de cap si-mi mai sar si dracii dup-aia!
Cuvinte,oameni buni,cuvinte!Pe ele le inteleg!Si chiar nu ma supar de un ratacit "te rog" sau "multumesc".
In ritmul de fata,o sa ajung sa innebunesc de-adevaratelea.Cum altfel:lumea se comporta cum se comporta si tot eu exagerez!
Sunt calma,sunt calma...Ba nu sunt calma deloc si o sa-i bat la cap pe toti pana cand vor intelege ca eu functionez pe baza de vorbe si nu fantasmagorii.
Rugaciuni si sperante,copii.Rugaciuni multe si sperante oarbe.

P.S.Am primit astazi nisip de la mare sa-mi mai indulceasca amarul si mi-e tare drag de el.

Niciun comentariu: