duminică, 16 februarie 2014

Freedom pledge

M-am hotarat:saptamana asta chiulesc de la facultate.
Presupun ca imi permit,nu-i asa?Doar mi-am mancat suficient sanatatea,nervii si creierul in mediul ala...academic.Nu,domnule,urmatoarele 5-6 zile vor fi dedicate unui egocentrism exuberant,zile in care voi bea (mult prea multa) cafea buna,ma voi plimba,voi sta in pat pana mi se vor revolta oasele si nu ma voi gandi deloc la "Literele vietii".Acesta este planul,sa speram ca ma "tine" sa ma tin de el...
Nu stiu,sunt obosita si suparata si n-am absolut niciun chef de drama pentru un timp,fie cat de scurt.Plimbarea de azi mi-a intarit aceasta convingere,mai ales ca vremea a fost superba si compania tare inteleapta.Oricum,primele zile sunt de "introducere",bibliografii,crap like that.O sa ma satur de fetele profilor un semestru intreg,asa ca nu ma stresez prea mult pentru faza asta...
Dar eu nu inteleg de ce aberez in continuare pe subiectul respectiv,in conditiile in care am un film de vazut ("Her"),mancare de mancat si pisici de mangaiat-chiar nu inteleg!
Fac un pact cu mine insami chiar acum:sa nu-mi refuz libertatea,fericirea si "rebeliunea" de cate ori am ocazia!
Si,pe aceasta nota semi-revolutionara,urmeaza sa zac precum o lenesa ce sunt intr-o stare de multumire aproape nesimtita...

Niciun comentariu: