miercuri, 13 februarie 2013

Catching up

Mi-era dor de asta.Mi-era dor sa dorm mult,sa mananc mult (si bine!),sa ma bucur de atatea lucruri frumoase fara sa ma simt vinovata.
Am pierdut prea mult timp crezand ca placerea personala reduce productivitatea sau ca "lucrurile mici" le submineaza pe cele "mari".De unde,era pe dos!Cum sa fiu eu cea mai buna varianta a mea daca nu invat?Si nu ma refer doar la carti aici,ci la toate formele de arta,viata,creatie.
Am inteles cum sa observ dintr-un serial.Mi-am insusit un buchet de culori dintr-un tablou.Am plans viata si moartea pe o melodie data la maxim.Dar am trait in egala masura cu bocancii plini de noroi si plamanii captusiti cu ger.
Absorb cata informatie pot,in toate modurile posibile.Mi-e drag sa ma stiu in fata laptopului,cu o cana de cafea fierbinte in mana si cu mintea in alte lumi.Mi-e drag sa umblu cu rost,chiar si atunci cand pare ca ratacesc.Mi-e drag sa fiu activa in trup si suflet-concomitent,pe rand,nu conteaza!Conteaza faptul ca nimic nu e in zadar.
Asa ca o sa profit de vacanta asta sa ma pun la curent cu lumea,fie ca e vorba de cea din spatele unui ecran,fie de cea mai reala decat realitatea.

Niciun comentariu: