vineri, 8 februarie 2013

It is done!

Stiti cum arata inteligenta intruchipata?Like this bad baby right here!Altfel nu pot sa-mi explic brilianta idee de a face o cafea la 12 dimineata/noaptea (tricky hour,man) cu 3 lingurite PLINE de ness intr-o cana mare de Milka.Ce mi-am zis atunci in sinea mea-"Frate,e ultimul examen,e relativ usor,merita efortul!".Mda...MNU.Cred ca am facut de atunci un mini atac de cord- serios,stateam pe pat si-mi auzeam ecoul inimii in ARCURI!Inca imi tremura mainile si de stomac nici nu mai pomenesc!Sunt o idioata,stiu,stiu.Dar nu pot sa inteleg asta pe deplin pentru ca sunt inca hiperactiva.Daca nu ma credeti ca a fost o miscare tembela,here's a fun fact: cafeaua aia MI-A PATAT CANA! I rest my case.And my sanity.Nu ma inteleg uneori,ma jur...

In alta ordine de idei,am terminat cu sesiunea!Sunt acasa,hranita bine,inconjurata de pisici,afectiune si imagini familiare,lucrurile si momentele pentru care am "luptat" vajnic.Nu-mi doresc decat sa dorm bine in patul meu,sa-mi iasa odata cafeaua aia draceasca din sistem si sa lenevesc divin toata vacanta!Merit,nu-i asa?Fara falsa modestie,eu cred ca da.Merit deoarece am tras de mine toate saptamanile astea (sa fac o figura "frumoasa") pana mi-a dat (literalmente) sangele pe nas.Acum ca v-am facut pofta de mancare,e momentul sa ma retrag in paradisul meu domestic.It is done!

Niciun comentariu: