sâmbătă, 8 iunie 2013

Books,blankets,bids

Pe cat punem pariu ca n-o sa fac nimic cu viata mea?
Adica,pe bune,eu chiar n-am niciun fel de motivatie personala.Faptul ca nu vreau sa-mi dezamagesc familia (si tampitul de ego) sau sa fiu o povara pentru cineva nu se pun-sunt lucruri oarecum independente de ce vreau cu adevarat eu.Bine,ar fi mult mai usor daca as intelege "cu adevarat" si cat mai repede ce vreau.
Pana atunci,mor cu o tona de cursuri si carti in brate,inconjurata de pisici si paturi moi,visand la filme,seriale,muzica si scenarii imposibile in viata asta si cea de dupa.
Situatia avea hazul ei la 15-16 ani,dar la 20 e deja patetic si infricosator.Si simt cum trec clipele,minutele,orele pe langa mine fara niciun rost,iar eu am uitat pana si cum sa le regret goliciunea.Sper sa nu spun asta si peste 5 ani...
Ma plang eu ce ma plang,dar stiu ca nu rezolv nimic oricum.Viata nu se schimba in niciun fel daca ii arati cu degetul defectele.
Prin urmare,pe cat punem pariu ca o sa spun aceleasi lucruri si peste 5 ani?

Niciun comentariu: