vineri, 14 iunie 2013

Ghostly bones

Se intampla ceva bizar cu mine.Poate e de vina toata presiunea,poate nu-mi face bine oscilatia ploaie-caldura.Nu stiu.
Parca am inceput din nou sa cresc,dar intr-un mod grotesc.Mi-e tot timpul somn,dar un somn greu si conturat cu plumb.Maselele imi muta craniul si ochii nu mai vor sa stea deschisi.Am puncte de durere in cele mai ciudate locuri si noaptea ma dezvaluie putin mai nebuna decat mi-ar placea sa admit.
Totusi,parca tin mai mult la mine,asa "stricata" si neclara cum sunt.Ma uit in oglinda si vad un chip,un suflet la care as putea sa tin sincer.Se vede ca am stat cam mult in casa zilele astea,nu-i asa?Ma simt inevitabil atrasa de "incomplet" si "slab",chiar daca ma indrept doar spre oglinda...
Iar o sa ma prinda mijlocul noptii citind ceva ce nu inteleg si iar n-o sa mai inteleg nimic din existenta asta fara definitie clara.
Parca ma gadila gleznele,desi eu nu vreau sa plec nicaieri-vreun semn?
O sa-mi cada intr-o zi cerul in cap si eu o sa reactionez in reluare...

Niciun comentariu: