vineri, 28 iunie 2013

"Hit and run"

O fi el ultimul examen,dar am fugit azi de responsabilitatea lui ca de ultima boala infectioasa.Ceea ce e stupid:pe langa restul "masacrelor emotionale",asta e pomana curata la capitolul volum de studiu.Plus ca e chiar interesant.
Dar nu mai pot,frate.
Mi-e fizic greata din cauza oboselii,mai am de impachetat o gramada de chestii,plus ca iar s-a lasat caldura.
Scriu si citesc,citesc si scriu,dar tot degeaba-"tabula rasa" imi sta stampilat pe frunte.
N-am avut eu treaba:m-am "plimbat",am fost pe la biblioteca,am asteptat pe holurile facultatii,viata de student.
Ultimul pas e cel mai greu de facut,acum incep sa inteleg cu adevarat sintagma.
Nu pot sa ma gandesc decat la faptul ca maine ma mut din camin si plec singura cu un bagaj cat Pluto si mai bine nu ma gandesc la asta ca mi se face si mai rau.Imi place mie sa fac pe martirul,ce sa mai...Si nici nu stiu sa pun piciorul in prag cand trebuie.
Asa ca maine mergem pe principiul "hit and run":"da-i cu pixu' si pregateste acatistu' "...
O zi.O zi,mai...Si nici aia intreaga.

Niciun comentariu: