luni, 3 iunie 2013

Stormy start

Incepu oficial sesiunea.Mda,mda,mnu.
Nici nu pot sa procesez corespunzator faptul ca (aproape) am terminat primul an de facultate,d-apoi sa ma echipez emotional pentru luna care urmeaza.Asa e,o luna intreaga si "distractiva" de examene,stres si nopti mai mult nedormite.
Deja mi-e sila de toate: de mine,de motivele mele,de o mandrie stupida care nu-mi foloseste la nimic.Mi-e sila de orasul asta,cu toti dubiosii pe la toate colturile,cu toata ploaia inoportuna,cu toata viata pe care nu stiu cum s-o mai definesc.Mi-e sila de orasul ala,unde ma asteapta o camera sufocanta,unde aglomeratia ma consuma,unde totul imi pare impersonal si ciudat.Mi-e sila si niciun medicament nu poate vindeca boala abia instalata.
Drumurile cu trenul,golurile din stomac,gandurile invalmasite- it's gonna be fun.
Nu mai exista nicio satisfactie "perversa" in tot chinul asta barbar,asa ca nu-mi ramane decat sa inghit si sa rabd,caci toate trec.Pana si luna asta o sa treaca.Asa cum toate trec...

Niciun comentariu: