sâmbătă, 22 iunie 2013

Melting and stressing

Mereu mi se intampla asa:ziua stau linistita si fericita,iar seara ma navalesc toate nenorocirile de pe pamant.
Imi simt inima in gat si stomacul pe podea.Caldura asta nesuferita nu ma lasa deloc sa gandesc limpede,dar nici furtuna luminoasa din departare nu ajuta...
M-am saturat sa-mi fie tot timpul frica,greata,somn,sila,dracii sa ma pieptene,nu stiu!Si nu e vorba doar de sesiune...Asa sunt eu:mi-e bine pana cand nu-mi mai e.
Deja visez la vinul alb si relaxarea de duminica viitoare,dar cred ca ma hazardez-mai am de trecut un munte pana atunci...Si ma enerveaza!
Ma enerveaza ca astazi a fost o zi tare frumoasa,insa eu n-am putut s-o apreciez cum trebuie pentru ca...Pentru ca sunt o idioata,d-aia.Nu merit zile cu soare si camere racoroase si pisici jucause si o familie superba si privilegii cu duiumul.
Traiesc in alta lume si se pare ca nu mai am timp si pentru cea reala.Dumnezeu cu mila!
Eu mi-am depasit numarul de fluctuatii emotionale permis si nu mai pot.
O sa ma topesc,o sa ma inghita furtuna,o sa ma dau cu capul de pereti pana o sa-i colorez cu rosu cald.

Niciun comentariu: