joi, 25 iulie 2013

Apples and sighs

Noaptea se dovedeste la fel de afurisita ca ziua,iar ziua pare o bucatica imprumutata din Iad-gata,ne mutam in frigider!
Cana de cafea de dimineata mi-a fost,imi este si imi va fi mereu cea mai buna prietena neinsufletita.
Desene,mere,frate-simt cum se formeaza un tipar si asta nu ma deranjeaza deloc.
In ritmul de fata,cu o mana pe cratita si una pe mouse,poate ca n-o sa ajung atat de inutila pana la urma!
Ma indragostesc de ceea ce scriu instantaneu,insa pot la fel de repede sa urasc copilul din litere.
Am si eu dreptul la o zi fara batai de cap?
Mi-e sila uneori sa scriu pentru ca mi se par toate zilele trase la indigo.
O sa ma fac verde la fata de atatea mere verzi,ma jur...
Daca as putea sa imi petrec toata viata citind,totul ar fi mult mai usor si mai putin dureros.
O cearta pe care nu poti s-o aplanezi e ca un ghimpe pe care nu poti deloc sa-l scoti din ureche.
Nu mai stiu ce sa zic...

Niciun comentariu: