sâmbătă, 27 iulie 2013

Queen of the kitchen

Ma pregateste mamaia de maritat- altfel nu-mi explic interesul brusc de a ma invata toate secretele bucatariei.
Bine,adevarul gol-golut este ca eu am facut primul pas in aceasta directie pentru ca 1.vreau sa o mai scutesc pe mama de o grija (de parca n-ar avea destule!) si 2.nu vreau sa par la fel de inutila pe cat ma simt vara asta.
Desi sunt abia la inceput,mi-e tare drag de micile ritualuri si trucuri care transforma zeci de piese separate intr-un intreg.
Desigur,mai am multe ore de petrecut deasupra oalelor aburinde pana sa indraznesc macar sa spun ca "gatesc bine",insa senzatia de creator s-a instalat deja si incep sa prind curaj.
Imi place sa migalesc,sa decojesc,sa tai,sa mestec,sa fac.
Se zice ca mancarea iese buna atunci cand "pui suflet"-sa speram ca acest lucru va fi in avantajul meu.
Si nici nu pot sa pun in cuvinte cum sorb atentia,grija,iubirea de care da dovada bunica atunci cand intra in "transa bucataritului".
"Master Chef" scrie pe mine,va spun!

Niciun comentariu: