miercuri, 1 ianuarie 2014

21 till 21

La multi ani! Si nu,nu este o gluma nereusita,desi titlul cam bate in directia aia.
Am inceput anul cum l-am terminat,adica m-am "luptat" cu maseaua de minte si ea cu mine,am sarbatorit cu ai mei si apoi m-am bagat la somn.Dar (dar!) am zis sa-i rad propriului ghinion in fata si sa-mi propun 21 de lucruri pentru 2014,avand in vedere ca oficial mai sunt 21 de zile pana cand voi implini 21 de ani (...si asa transform un subiect "tristut" intr-unul vesel!).
Prin urmare,rezolutii:
  • sa fiu mai fericita (cu adevarat!)
  • sa calatoresc mai mult la vara
  • sa invat sa fac ceva util
  • sa citesc mai mult in engleza
  • sa-mi mai fac un tatuaj (cel putin...)
  • sa cunosc mai multi oameni
  • sa-mi pretuiesc prietenii mai bine
  • sa iau carnetul de conducere
  • sa am mai multa grija de mine,trup si suflet
  • sa desenez mai mult
  • sa invat sa spun "nu!" cand trebuie
  • sa petrec mai mult timp in natura
  • sa scriu,sa scriu,sa scriu
  • sa cos mai multe haine/lucruri/etc.
  • sa ma decid ce vreau sa fac eu cu viata mea
  • sa dedic fotografiilor mai mult timp
  • sa nu-mi fie frica sa ies (mai mult) in lume
  • sa nu uit sa iubesc sincer
  • sa-mi gasesc o slujba
  • sa-i spun cuiva "te iubesc!" din toata inima
  • sa exist in deplinatatea fiintei mele
Sa fie intr-un ceas bun!

Niciun comentariu: