joi, 23 ianuarie 2014

Sleepy head

As putea dormi 7 ani la rand si nu as regreta-o.Dupa cum spune o amica,noua varsta se manifesta prin "rablagire".Fuse o zi...cat 10.
In primul rand,m-am enervat-dar nu la modul "mi-ai luat guma,te spun lu' mama",nu,nu.M-am enervat intrinsec si deplin de nestatornicia oamenilor care "au putere" (pe planul meu) si de modul in care aleg sa abuzeze de ea.Nu am fost afectata direct prin acest act de "nebunie temporara",insa parca mai rau te inteapa nedreptatea facuta altuia.Ma rog.
Trenul a mers cu viteza melcului turbat si sedat,intr-un hal fara de hal care m-a facut sa ocup (ca o nesimtita ce sunt) 2 locuri si (sa incerc) sa dorm.Nu am observat,dar am simtit privirile putin compatimitoare,putin plictisite ale controlorului.Din nou,ma rog.
Ideea este ca am ajuns acasa (*choir of angels singing in the background*) si ma simt mai moale ca un ursulet de jeleu uitat pe calorifer.Se simte salteaua,se simt examenele,se simte sufletul chinuit de propria-i voce.Cand nu mai poti,nu mai poti,ce sa faci?Sa te bagi in priza?Macar de-ar fi asa de usor...
Atmosfera de cald si bine din casa nu invita deloc la actiune,iar eu imi resimt brusc anii indoiti.
Prietene,"e grele" rau...

Niciun comentariu: