sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Snowed in

Nu mi s-a mai intamplat de ceva vreme sa ascult atat de multe stiri cu mamaia.Dar care a fost cauza acestui eveniment,va intrebati?Raspunsul este "Iadul alb" *ominous music playing in the background*.
Mai pe romaneste,a venit zapada peste noi,noi nu am fost pregatiti pentru ea (are we ever?!),rezulta "mariaj nefericit",drumuri blocate si multa panica generala.
Desi exista posibilitatea sa ratez examenul de marti (deja m-am pus sa plang in palme din cauza asta,ma jur!),tot trebuie sa invat.Problema?N-am chef,nu vreau,nu pot sa mai invat.In casa e bine si cald,pisicile stau tolanite pe calorifere,totul trage la somn si moleseala,iar eu sunt o victima sigura a acestei chemari soporifice.
Am pierdut socoteala de cate ori am adormit cu fruntea pe birou,inhaland aburi de highlighter proaspat,visand ca sunt pe o insula tropicala/inconjurata de pisici pufoase/la un concert Arctic Monkeys.
Pana la urma,mancare avem,caldura avem,papoy avem-de ce sa vrei sa iesi afara?!Viata sociala si facultate si responsabilitati,zici?Nu,multumesc,I'll pass.Sa domine "Iadul alb" exteriorul,eu stau bine in "Paradisul bej"(culoarea paturii sub care m-am ascuns).
Pana la urma,cat sa ninga?Desigur,pana cand se vor goli cerurile...

Niciun comentariu: