sâmbătă, 22 septembrie 2012

Autumn sun

Daca a inceput sa mi se strice somnul de pe acum,atunci...Dumnezeu cu mila!
Mi-e frica de arta care-mi face inima sa bata prea tare.
Tare mi-era dor sa ma uit impreuna cu frate-miu la desene-ce,credeati ca m-am maturizat asa,cu una,cu doua?Slabe sanse,foarte slabe...
Pe scurt,o sa mor de foame la facultate,dat fiind ca entuziasmul meu culinar&solitar este egal cu zero.
Imi place la nebunie toamna,insa detest frigul aferent-vedeti problema mea existentiala?
Imi retraiesc o copilarie pierduta cu fiecare pagina intoarsa,fiecare aventura devorata pe nerasuflate si fiecare lectie scrisa in litere negre.Multumesc.
O sa-mi fie atat de dor de pisoii mei nebunatici,mi-e si frica sa ma gandesc la despartire...
Stie cineva cum se pot imbutelia momentele perfecte?Vreau si eu neaparat reteta...
Tehnologie,cand o sa incetez sa ma minunez de tine?!
Dupa parerea mea,noaptea este iar mult prea intunecata...

Niciun comentariu: