sâmbătă, 1 septembrie 2012

Happy birthday,brother dearest!

"Draga frate,

    La multi ani!Iti vine sa crezi ca au trecut 12 ani de cand ai venit pe lumea asta?Stiu ca deja pregatesti un raspuns sarcastic,asa ca mai bine pastreaza-l pentru alta ocazie.
    Oricum,eu imi amintesc.Era prima zi de clasa I,iar cadoul meu de inceput de drum scolar a fost un bebelus galagios si simpatic,propria mea papusa vie.
    Desi "ierarhia" si-a spus cuvantul in prima parte a relatiei noastre frate-sora (adica tu aveai voie sa-mi tai revistele Barbie si eu aveam voie sa plang intr-un colt de nervi),cred ca lucrurile s-au echilibrat pana la urma (adica eu te-am mai scapat ocazional si absolut "accidental" pe jos cand erai mai mic).
    Lasand gluma la o parte,am crescut amandoi si am inteles ca acele certuri si mici-mari neintelegeri au avut importanta lor-au fost copilarii cu rost.
    Iata-ma aici,in bucatarie,muncind de zor (impreuna cu mami) sa iasa niste prajituri de nota 10!Desi stiu ca rar indeplinesc exigentele tale de macar un 9,nu-mi pasa!Fac toate astea de drag si pentru ca anumite momente in viata sunt irepetabile.De exemplu,primii tai pasi.Primul tau cucui (am contribuit,ce-i drept...).Prima data cand ai mers singur pe bicicleta.Prima oara cand fac savarine!Vezi tu,asa se "fabrica" amintirile:cu dragoste,rabdare si ochi buni.
    Nu mai lungim vorba pentru ca se raceste mancarea.Eu iti doresc din tot sufletul sanatate,fericire,iubire si putere de munca!De asemenea,iti promit ca te voi ajuta in limita puterilor mele de cate ori voi putea.Pana la urma,pentru ce sunt fratii?Ne ciondanim noi cat ne ciondanim,dar avem teme de facut!
    Ca sa-l citez pe Confucius:"Nu conteaza cate LEGO-uri ai in viata,ci cum le construiesti".
    Capitane,numai bine!
Cu drag, 
Anda. "

Niciun comentariu: