duminică, 9 septembrie 2012

Sing it for the world!

Nu vreau sa ma opresc,vreau sa ma minunez in continuare de miracolul ce ma inconjoara...De alarma stupida ce tine locul unor randunele,de hainele ce-mi acopera trupul,de hrana ce se transforma in energie si imaginatie si spirit liber.Vreau sa fiu mereu fascinata de faptul ca pisicile sunt animale care chiar exista si ca ma pot bucura de micul meu "drog inofensiv",cafeaua.Vreau ca oamenii sa rada de uimirea mea nediluata si eu sa le zambesc in loc de raspuns.Vreau sa fiu un burete uman,sa inmagazinez in vasul acesta precar cat de multa minte incape.Vreau sa-mi privesc iubirea ca pe o arma pozitiva si invincibila.Vreau sa cant si sa tip si sa sar si sa ma simt fara limite.Vreau sa plang de fericire in fiecare zi.Vreau sa-mi amintesc totul,fie bun,fie rau.Vreau sa-mi tin o buna prietena de mana si sa privim artificiile fantastice.Vreau sa fiu infinita

Niciun comentariu: