luni, 17 septembrie 2012

"Put another x on the calendar..."

Nu o sa inteleg niciodata relatia mea complicata si mereu schimbatoare cu somnul.
Stiu ca v-am plictisit deja,dar,daca vreti sa ma cuceriti cu adevarat,dati-mi cafea si pisici.
Mi-e frica de apa in aceeasi masura in care o ador.
Oare cei morti mai pot simti iubirea celor vii?Tare as vrea sa stiu...
Mi-e dor de oameni pe care nu i-am cunoscut niciodata si plang la cuvintele celor care imi stiu povestea fara a ma fi cunoscut vreodata.
Deschiderea anului scolar a devenit un joc meschin intre nostalgie si recunostinta.
Realizez cat de mult seman cu mama pe zi ce trece.
In ciuda urii manifestate in copilarie,rosul va fi mereu culoarea mea.
Televiziunea americana mi-a creat asteptari nerealiste in ceea ce priveste,pai,totul.
Luciditate,luciditate,luciditate maxima,somn.

Niciun comentariu: