vineri, 11 ianuarie 2013

Almost 20

"This is a gift.It comes with a price."

Anul acesta nu vreau cadouri.Nici macar urari.Implinesc 20 de ani si tanjesc dupa un singur lucru: binele.
Asa ca,scumpe suflete,faceti un bine in numele meu.Dati un covrig de pomana.Spuneti-i unei persoane ca este speciala.Impacati-va cu acel prieten lasat in trecut.Folositi-va imaginatia si resursele,creati ceva frumos.Pentru mine.Pentru voi.Pentru toti.
Sincer,m-as bucura mult mai mult ca,in locul unui "La multi ani!",sa primesc un mesaj care sa-mi dezvaluie o poveste.Eu am tot ce-mi doresc in clipa asta,mai ales ca "averea" mea nu se poate cumpara ori materializa prin suflarea unor lumanari.
Poate pare o chestie stupida sau egocentrica ("Cine se mai crede si asta?De parca i-as fi dat ceva oricum!"),insa merita o incercare.Pentru ca m-am saturat de lumea aiurea in care traiesc.Pentru ca mi-e pofta o schimbare.Pentru ca vreau cel mai fain cadou de ziua mea: fiinte fericite.
Asadar,va astept minunile detaliate pe data de 22 fix.M-ar face cel mai implinit (in continuare!) copil cu 20 de ierni in palme.
Gata cu "siroposeala",inapoi la invatat!Tic-tac,tic-tac!

Niciun comentariu: