duminică, 13 ianuarie 2013

Complicated

Aseara am capitulat devreme,dat fiind ca aveam o manusa de box in loc de "instrumentul" mersului.E tare ciudat sa te trezesti intr-o camera in care doar un singur pat e mototolit.Daca am uitat pana la mijlocul zilei sa beau cafea si sa mananc,e clar-the end is near.M-am saturat de toate cuvintele astea imprumutate si meschine,insa mi-am legat singura streangul de calimara.Va recomand sa nu ascultati melodii de dragoste in timp ce invatati-because of reasons,many reasons,heartbreaking reasons.Radeti cat vreti,dar mie mi-e o pofta nebuna de o ciorba de cartofi si de locul meu in bucatarie si cred ca o sa ma apuce plansul cat de curand.Doamne,tare bine mai e sa nu mai vorbesti singur for a change!Sunt atat de obosita ca simpla proiectie imaginara a unui pat ma face sa vad oi.In stomacul meu si-a gasit resedinta un trib de canibali si nu-s semne ca ar pleca prea curand.As vrea sa pot suspenda timpul frumos intr-un cui si sa pot medita din nou ca inainte.Nu stiu,frate,e prea complicata viata asta.Si eu nu fac altceva decat sa ma perind noaptea pe holuri intr-un halat roz de baie.

Niciun comentariu: