luni, 14 ianuarie 2013

But why?!

Eu zic "Nu!",inima zice "Da!".Eu zic "Plecati privirea!",ochii tintesc si mai insistent "victima".Eu ma dau de ceasul mortii sa nu-mi complic existenta,eu nu aud.O lume fara hormoni si baieti frumosi-asta imi doresc!
Marea mea problema acum este un mare razboi civil care se da pe mare.Cum impac eu o corabie subrezita cu un echipaj hiperactiv si determinat sa gaseasca a naibii comoara cat mai repede?Simplu: mai pun o lingurita de cafea in apa si carmuiesc ansamblul departe de orice insula cu dulce cantec de sirena terestra in nisip.Hai,Adriana,hai!
Daca n-ar fi comic,ar fi chiar targic: de ce sa te superi pe cineva care te pune sa gandesti si sa evoluezi?Pe romaneste,mie nu-mi place sa-i dau omului informatia "mura-n gura",mai ales cand are sansa sa creeze ceva sublim cu propriile puteri.Lumea se comporta tare ciudat azi-clar,"e ceva in aer!".
Vreau sa dorm,dar trebuie sa invat,insa nu mai pot,cu toate ca trebuie sa pot-do you see my problem?
Iar imi canta Brandon Boyd fain in cap si ma minte cu o nerusinare transcendentala.
Las',imi ia mie mamaia capre si se rezolva totul.

Niciun comentariu: