joi, 10 ianuarie 2013

"Uat da fac"

In primul rand,vreau sa-mi cer scuze pentru update-urile "in reluare".Dragi (inca) cititori,imi sufla sesiunea in ceafa ca un dragon si...Si.Si e mai greu cu ajunsul de pe hartie in lumea virtuala.Ofulica,of,of,of...
In caz ca va intrebati,eu sunt bine.Glumesc,sunt in pragul colapsului de toate felurile si ma descompun pe moment ce trece.Nu ma credeti?Dovada stau cearcanele-mi de un violet maiestuos,genunchii in flacari,piciorul drept umflat "ca un bustean" (am spus asta toata ziua,ma jur!),bratele intr-o permanenta stare de durere si spatele care a inceput sa-mi cam scartaie.Cireasa de pe tort: psihicul meu mai labil decat poate sa indure o definitie de dictionar.Nu ma plang,nu ma plang,gata!Ba ma plang,ma foarte plang,O SA MOOOR!
Avem rate pe Dambovita.Si pescarusi!Pescarusi badass chiar!Genul de pescarusi cu moaca de "ai dant ghiv a fac" si care leviteaza pe gheata subtire infiripata pe ici,pe colo.Cand ma fac mare,vreau sa fiu un pescarus exact ca ei!Sau o rata.Sau o fiinta cu viata personala,eventual.Ma multumesc cu oricare varianta.
Se simt efectele cafelei duble de dimineata sau trebuie sa aduc in discutie si cele (aproape doar) 4 ore de somn?Jesus Christ,what is my life?!
Sunt resemnata,sa stiti.Dar nu in sensul rau,nu,nu,nu!Sunt resemnata ca urmatoarea luna va insemna un periplu asemanator celui de-al zecelea cerc al Iadului si ca o sa fiu mai mult o carcasa decat o persoana.Ce naiba,cred ca nici n-o sa-mi amintesc de propria-mi zi de nastere!Apropo de asta...Lasa,va spun maine.Marim suspansul.
Ma uit la marea de foi in care ma scufund,intrebandu-ma: "de ce?".Ma uit spre miezul fiintei mele si gasesc raspunsul mai usor decat as crede: "pentru ca trebuie".Din miliarde de motive si,in esenta,niciunul.Vedeti voi,paradoxurile astea superbe ma omoara pe mine.Literalmente.
Inainte de a ma intoarce la oile mele de studenta la Litere,vreau sa fac o ultima confesiune:m-am indragostit.Nu de o persoana,ci de o idee-si mi-e tare bine asa.Nu tu griji,nu tu stres.Ca doar astea imi mai trebuiau acuma!
Daca trec de urmatoarea luna relativ intreaga,sunt un om mare.Un om maxim.Un om de Litere.Kill me,kill me now.
Va pup,va iubesc,sa-mi tineti pumnii!I'm gonna need them-one way or another.

Niciun comentariu: