joi, 20 martie 2014

A book a day...

Astazi nu am facut decat sa citesc.
Avand in vedere ca joia asta a fost libera-pentru ca viata mea e chiar asa de naspa incat sa am joi liber si sambata cursuri- ce sa faca si Adriana?Sa-si beleasca ochelarii la un roman de 635 de pagini pentru un optional (obligatoriu),ce sa faca...
Pozitionata strategic langa frigider si geam,am repetat ciclul mancat-baut-citit pana cand a devenit aproximativ ridicol.
Nu stiu ce parere aveti voi,dar "Jocul cu margele de sticla" al lui Hesse nu m-a captivat atat de tare incat sa nu-mi vina sa-l arunc in celalalt colt al camerei.Vorba aia,obosesti citind pana si ce-ti place,ce sa mai zicem de ceva impus (si greoi)?
Uneori,simt ca tot ce fac e facut in van.Ca nu ma ajut nici macar pe mine printr-o multitudine de mini-sacrificii pe care ma incapatanez sa le duc pana la capat.Ca sunt o Proasta cu "P" si ca sunt singura vinovata de asta.
Normal ca nu am terminat acest "monstru",dar am tras de mine suficient incat sa vad "in ape".
Si astazi era ziua cand trebuia sa ma plimb prin parc, cu amicele la brat si toata povestea-cum iti strica viata raceala,recuperarile si Facultatea de Litere!
Dumnezeu (si Hesse) cu mila...

Niciun comentariu: