miercuri, 19 martie 2014

Another (college) day

Poate ca si eu m-am saturat de rutina obositoare.
Poate ca e inca prea de dimineata.
Poate ca nu am timp sa citesc tot ce mi se propune.
Poate ca nu toti suntem atat de destepti pe cat parem.
Poate ca ar merge (inca) o cafea acum.
Poate ca e prea gol amfiteatrul de chipuri cunoscute.
Poate ca am prietene mult prea sexy.
Poate ca unii profesori ma plictisesc teribil.
Poate ca m-am saturat de xeroxuri si bani risipiti.
Poate ca n-ar mai trebui sa "latru" la patiserie.
Poate ca vreau si eu sa ma indragostesc acum
Poate ca  nu-i chiar asa de naspa Bucurestiul.
Poate ca nu mai suport nici eu sala de lectura.
Poate ca e prea liniste in jur,totusi.
Poate ca vreau cumva acasa,dar in trecut.
Poate ca o sa imbatranesc degeaba.
Poate ca n-au inflorit degeaba zarzarii.
Poate ca ma ingras pe zi ce trece.
Poate ca n-ar mai trebui sa fiu atat de lenesa.
Poate ca unele melodii sunt facute pentru a fi planse.
Poate ca dreptatea nu este de partea niciuneia.
Poate ca m-am saturat de responsabilitati.
Poate ca nu vreau sa incep un roman de 600 de pagini.
Poate ca as vrea sa fiu in patul meu acum.
Poate ca vreau prea multe.
Poate ca...poate.

Niciun comentariu: