sâmbătă, 8 martie 2014

Crash and melt

Nu stiti ce inseamna Iadul pana cand nu va treziti la 6:15 sambata pentru ca aveti UN CURS de la 8,mai ales cand sunteti atat de obositi incat va este fizic rau.
Desi nu prea pot/obisnuiesc,astazi am citit in maxi,ceea ce m-a ajutat sa-mi iau ochii si mintea de la domnul mai agitat decat o pisica de langa mine.
Fondurile din ce in ce mai scazute nu ma impiedica sa cumpar martisoare pentru "reginele" mele,adica mama si bunica.
Ce poate fi mai frumos pe lume ca fratele tau intampinandu-te cu chiocei?
Camera mea,mancare,cald,familie,papoy-e bine,e tare bine.
"Hannibal" a devenit,mai nou,serialul meu de siesta si cafea.
Nu poti sa ai parte de o clipa linistita in casa asta,dar nu pot sa ma supar,nu astazi...
O portie de ras dupa-amiaza e tot ce recomanda doctorul (pe care nu l-am mai vizitat de ceva vreme).
As vrea sa am parte de mai multe momente fara nicio grija pe lume,momente ca cel de acum...
As vrea ca bunica sa nu mai fie trista ca nu prea sunt pe acasa,dar nu pot sa-i cer ceea ce nici eu nu pot sa fac.
As vrea sa ma transform intr-un cantec si sa invadez Universul.
M-a obligat frate-meu sa vad "The LEGO movie" si bine a facut.
Nu vreau sa dorm,vreau sa mai profit,vreau mai mult timp-dar sunt o leguma ambulanta...

Niciun comentariu: