duminică, 9 martie 2014

Confused denial

Confuzia initiala a zilei: "de ce nu m-ai facut,Doamne,baiat?!".Mother Nature is a bitch,I can assure you of that.
De ce stau eu atat de putin acasa?!Mai ales ca jumatate din timpul asta il petrec dormind sau motaind,fiind "secatuita" de puteri "gratie" facultatii si vietii (in general).
As vrea sa pot pune in bagaje si pisoii,mai ales ca ei tot dau tarcoale gentilor.
Eu tot traiesc cu impresia ca mai e o zi la mijloc-mai am nevoie de o zi...
M-a invadat o dragoste imensa fata de toti si de toate de aici- nu mai vreau,nu mai vreau,nu mai vreau sa plec...
Oare cat sa indure omul de dragul unui moft?
"Sa le manance mama pe Misha si pe Grasa?Sa le manance cu tot cu coada!"
Tren,carte,drum,bagaj,drum,cheie,camera-deja devine ridicol,ma jur!
"Multumita" caldurii din camera,draga mea zambila roz n-a avut nicio sansa la geam.
Sa nu-ti bagi picioarele in ele toate?!
"Vreau sa le fac pe toate si nu ajung niciodata sa fac nimic"-adica povestea vietii mele.
Singura mea consolare in momentul acesta sunt Arctic Monkeys si drumurile pe hol.
Nu sunt pregatita pentru saptamana care urmeaza,asa cum nu sunt pregatita niciodata...
Ma asteapta o noapte..."fierbinte".

Niciun comentariu: