sâmbătă, 1 martie 2014

Too little time

Nu stiu ce se intampla semestrul asta,insa "divinitatea academica" a decis ca unii dintre noi sa aiba ore la engleza sambata.
Cand am vazut prima oara,mi-a venit sa plang,ma jur!Dar,oricat as da eu din maini si din gura,situatia tot nu se schimba.
Asa ca ma "conformez":ma scol la 6:15 SAMBATA,ma duc la curs intre 8:00 si 10 fara ceva,ma sui intr-un maxi si ma duc la mine acasa.Nu cred ca mai trebuie precizat faptul ca rutina asta o sa ma transforme (eventual) intr-o epava ambulanta.O zi aveam si eu de viata normala de om,O ZI!Caci duminica e pierduta prin definitie(bagaje,alt drum,etc.).
Cu toate acestea,planuiesc sa profit maxim de cele cateva ore acasa:mancare,leneveala,TV,papoy,timp cu familia si placerea de a sta intr-o camera singura.
Deja imi vine sa ma "jelesc cu vorbe"-maine duc frigiderul la camin,ceea ce inseamna ca plecam devreme cu masina,ceea ce inseamna ca n-am parte saptamana asta nici macar de o zi intreaga pe aici.Doamne,da-mi putere.
Dar azi e azi si maine e maine.Desi sunt epuizata,mai am putere inca sa ma bucur de lucrurile bune si oamenii speciali de care sunt inconjurata.
Timpul pare scurt,dar ramane pretios.

Niciun comentariu: