sâmbătă, 29 martie 2014

Sweetest nothing

Aproape ca uitasem cat de bine este sa pierzi sambata intr-o stare binecuvantata de lene.
Bine,planul era ca eu sa fac foarte multe astazi,dar adevarul este ca pana si eu stiam ca ma mint frumos.In plus,cand mai prind eu asa miracol sa vin de vineri acasa si nici sa nu chiulesc?
Pe scurt,am avut parte de ce e mai bun: mancare,familie,papoy neastamparati, vreme insorita si cafea la discretie.
Desigur,eu sunt o fiinta tembela si nu m-am lasat pana nu m-am chinuit cu ceva legat de facultate,dar nu-mi plangeti de mila,nu mi-am rupt nimic din cauza efortului.Am compensat cu recuperari-maraton de seriale,dulciuri si bere.
Adevarul adevarat este ca nu mi-e mie tocmai bine- iar ma inteapa pieptul rau,iar m-au napadit cosmarurile,iar ma macina ganduri meschine-dar trebuie sa invat sa-mi fie bine.Sa nu ma mai afund in trecut ori viitor,sa stau ochi in ochi cu prezentul,sa fiu aici si acum.
Aveam prea multa dreptate cand admiteam ca persoana care ma uraste cel mai mult pe lumea asta sunt chiar eu.
Dar sa ne intoarcem la o dulce seara de sambata,cand eu ma bucur in mod nerusinat ca n-am fost buna de nimic astazi...

Niciun comentariu: