vineri, 28 martie 2014

What a miracle!

Cand termin anul asta de facultate,imi sacrific ritual alarma de la telefon,altfel nu se mai poate.
Cafea la fierbator,ce gust de...cafea la fierbator ai!
Nimic nu spune un mai mare "Fuck you oh so very much!" din partea Universului ca un profesor matinal care incearca sa fie amuzant facand misto de studenti- mai ales daca aceia iti sunt prieteni.
Ma jur- daca imi mai dau mult ochii peste cap la anumite cursuri/seminarii,s-ar putea sa ajung sa mi-i pescuiesc din cap...
Desigur,sunt cursuri/seminarii unde trebuie,literalmente si fara rusine,sa-mi dau palme peste fata pentru a sta treaza...
Bine ca activitatile studentesti la care nu particip imi usureaza calea spre casa.
E bine ca eu imi propun sa citesc in maxi-oricum ajung sa ma holbez pe geam la pomii infloriti,nici nu stiu de ce ma mai chinui...
Urasc sa ajung nervoasa din cauza foamei acasa.
Sa stau cu tati la o cafea vineri dupa-amiaza e un adevarat rasfat!
Ce faci atunci cand netul nu coopereaza cu tine?Te bagi la somn pana incepe "Romanii au talent".
Cafea,TV,papoy,un pat mare-imi place asa,imi place mult de tot!
Uneori ma mira de cata odihna are nevoie un amarat de corp...

Niciun comentariu: