miercuri, 12 martie 2014

"Hamlet",spring,lungs

Desi facultatea pe care mi-am ales-o o sa ma bage eventual in groapa (fizic,psihic si financiar),mai sunt si zile cand ma amuza si/sau ma incanta teribil.Mai rad la cate o gluma impartasita cu o prietena pe holurile pustii ale diminetii,mai dau peste cate un profesor fain,mai citesc niste critica total degajata si interesanta.De exemplu,cine s-ar fi gandit sa afirme ca Hamlet "was hot for his uncle"?Fantastic.Sunt si zile cand (aproape) nu regret...

Surpriza si miracol,a venit primavara.Nu in sala de lectura,desigur,unde paltonul isi pastreaza inca locul de onoare.E mai cald,mai frumos,oamenii sunt mai vioi.As vrea sa fiu la tara acum,unde totul e mai curat si mai liber...Dar cu dorinta raman,din pacate.Drumul meu e metroul si campul-Piata Universitatii.Inchid ochii din mers si,sperand sa nu ma lovesc de cineva,incerc sa absorb toata bunatatea soarelui...

Imi vine sa-mi scot plamanii din piept si sa-i arunc pe geam -macar asa ar avea parte de aer...M-am saturat de "parfumuri acre" si "valuri de caldura".Mare,marea,un colt de mare-ce n-as da sa fiu acum la mare!Valuri sarate,scoici neobosite,linistea aceea aglomerata...Nu aici,unde simt ca nu apartin si ca ma descompun sistematic,alaturandu-ma mediului deja corupt.Ptiu!

Niciun comentariu: