luni, 10 martie 2014

Like a stone

Ma scufund in mine insami cu fiecare zi de luni ce mi se arunca pe umeri ca o stanca.
Totul este greu si matinal si de un sarcasm lugubru,de parca somnul mi-ar fi o paiata,iar sanatatea-noua atractie a circului.Oare cand am sa invat ca nu au nicio putere asupra mea-inainte sau dupa ce imi voi aduna creierul dintre degete?
Din afara,totul pare sec;din ochiul miezului,povara atarna mai greu si mult mai luminos.E tare greu atunci cand in jur miroase a furtuna,atunci cand vrei sa pari un fulg celorlalti.
Fara sa vrei,iti fuge mintea la roua din gradina bunicii si la zilele bicicletei si la dupa-amiezile in care usa este deschisa succesiv de chipuri dragi si nu-ti vine sa plangi,desi ai vrea.Problema este ca nu poti.
Ma coc printre parfumuri acre,iar tacerea nu lasa loc unui armistitiu-sincer,nu cred ca e dorit...de nicio parte.Totusi,trebuie sa invat sa inot,piatra sau nu.Sa descopar cand trebuie sa ma agat miseleste de o gazda usoara si cand sa las valurile hazardului sa ma poarte catre alt ocean temporal.
Universul a ajuns sa-mi fie drag pentru ca,asemenea unui bunic meticulos,pune toate lucrurile la locul lor.
Cu mintea educata,mai trebuie doar ca trupul sa invete rugaciunea...

Niciun comentariu: