luni, 24 martie 2014

Bacovia and other wonders

Faptul ca ma trezesc la 6:15 in fiecare zi de luni mi se pare un echivalent al Purgatoriului.
Am zile cand sunt foarte prezenta (din toate punctele de vedere) si zile cand sunt extrem de absenta (din toate punctele de vedere).
Sunt cursuri in facultatea asta care o salveaza in ochii mei-caci ce poate fi mai frumos ca un profesor carismatic sa petreaca o ora citind poezii de-ale lui Bacovia ?Magic,magic,magic...
Desigur,sunt si cursuri la care iti raman urme de palme pe barbie si de pleoape pe ochi,dar nimic nu e perfect pe lume...
Sunt un parazit perfect:mananc "pachetelul" altora,citesc cartile altora,respir aerul altora-ce sa mai!
Ziua de luni este cea mai naspa pentru ca imi scurge toate puterile din mine,desi nici n-am inceput bine saptamana.
Romane fara sfarsit,cat o sa ma mai chinuiti voi pe mine?!
Nici sa mananc nu-mi mai place.
As fi tentata sa spun ca a fost o dezinsectie impresionanta,dar mi-e frica sa nu mi se faca rau de la atata ironie.
E tare suparator sa ai atata treaba de facut si niciun chef la dispozitie.
Prietenii al caror corp pare special conceput pentru imbratisari sunt prieteni care trebuie neaparat pastrati.
Oare,daca ma chinui suficient de tare sa-mi enervez inconstientul,il voi visa pe Bacovia? 

Niciun comentariu: