marți, 11 decembrie 2012

Hit me,snowflake,one more time!

Ziua de azi poate fi catalogata drept ziua "intrebari/descoperiri bizare 101".Vorbesc foarte serios!Parca a descarcat cineva in capul meu o casa de nebuni sub forma unui playlist,asteptand sa vada ce fel de opera semi-psihedelica iese.Don't believe me?Mostra:
  • "Cum ar fi sa avem tentacule in loc de dinti?Cred ca ar fi ciudat.Si gelatinos.Foarte gelatinos..."
  • "Mi-e groaza sa numar cate scari urc si cobor zilnic-nope,nu pot,nu vreau,n-am s-o fac!"
  • "Cel mai cu gauri pulover a trebuit sa-mi iau si eu astazi pe mine!Nici nu a venit gerul Bobotezei afara!Apoi,cum sa nu..."
  • "Metroul trebuia facut mai larg si mai prietenos.Clar.Si albastru!"
  • "Normal ca ma apuca si pe mine cheful de plimbare prin Bucuresti tocmai in ziua cand lesina termometrul de frig.Cine are nevoi de degete,oricum?Of,sfinte..."
  • "Pipaiala din metrou nu reprezinta tocmai idealul meu de intimitate,dar ma impac eu cumva si cu experienta asta..."
  • "Maine imi iau masca de sudura-pai,nu se mai poate,frate!Asta e zapada sau bataie cu nisip alb?!?"
Dupa cum vedeti,am avut o zi maxim interesanta.Maxim.

2 comentarii:

Tibi spunea...

Mai bine asa decat sa contemplezi la ganduri negative despre tine si trecutul tau :)

Adriana spunea...

Nu neaparat.Trebuie sa trecem prin tot felul de emotii si senzatii ca sa invatam.Mie nu mi-e teama nici de "negativ",nici de "pozitiv".